سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>وقتی ریاکاری اصلاح طلبان کشف حجاب می شود!+ تصاویر

وقتی ریاکاری اصلاح طلبان کشف حجاب می شود!+ تصاویر

روایت رفتارهای متناقض و ریاکارانه اصلاح طلبان فعال در فتنه 88 که پس از ناامیدی و شکست از مردم ، نیمه پنهان هویت واقعی خود را به نمایش و قضاوت افکار عمومی می‌گذارند امروز رفته رفته شکل‌های جدیدتری به خود می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ بررسی حوادث فتنه انگیز سال 88 نشان می دهد که مهره های فعال این حادثه شوم چگونه با استفاده از فضای گرگ و میش آن دوران قصد سوء استفاده از احساسات و اعتقادات مردم را داشته اند. شرایط بعد از انتخابات ریاست جمهوری در کشور باعث شد تا حق و باطل درهم آمیخته شود و عده ای برای سیاه نمایی و وارونه نمودن حقیقت و تحت تاثیر قرار دادن افکارعمومی و افرادِ ساده دل سعی کنند تا با استفاده ابزاری از دین و مناسک دینی از احساسات آن ها به نفع خود استفاده کنند.


در این میان مردم مومن و متدین با آشکار شدن خیانت های این دسته از سران فتنه و مهره هایشان بریدندو آنان را طرد کردند . اما عده ای از رفقای گرمابه و گلستان آن ها همچنان اصرار دارند که از هر تلاشی برای اثبات دروغ های خود استفاده کنند.


بازگویی رفتارهای دوگانه و متناقض خانواده حمید رضا جلایی پور مدیر مسئول روزنامه‌های زنجیره ای دوران اصلاحات و عضو شورای مرکزی جبههٔ منحله مشارکت از این جنس است.


وقتی پسر این مهره اصلاح طلبان  محمد رضا جلایی پور از فعالین فتنه 88 دستگیر شد عروس این خانواده فاطمه شمس برای آزادی همسرش و زیر سوال بردن دستگیری همسرش و سایر فتنه گران وبلاگ خود را فعال نمود و در جهت زیر سوال بردن اقدامات امنیتی نظام تلاش جدی نمود . محمد رضا جلایی پور اقدامات مختلفی چون همسویی با ضد انقلاب ها در فضای سایبری تا حضور در تحرکات ضد امنیتی برای ایجاد فضای آشوب و هرج و مرج در کارنامه خود به ثبت رسانده است . 


محمد رضا جلایی پور هنگامی‌که به همراه همسرش فاطمه شمس عازم انگلستان بود، در فرودگاه امام خمینی دستگیر شد.


اما فاطمه شمس عروس خانواده جلایی پور که با سوء استفاده از شعر و ادبیات در خدمت اهداف فتنه بود در این راه با زیرکی هرچه تمام تر با استفاده از احساسات و عواطف پاک جوانان ابتدا از دینداری همسر و خودش نوشت و از هیچ اقدامی از نامه نوشتن به شهدای خانواده جلایی پور تا نوشتن از تلاوت قران همسرش و درست کردن تسبیح در زندان و...فرو گذار نکرد و بدین وسیله سعی کرد خود و همسرش را افرادی متدین و مظلوم جلوه دهد. او که همچنان با ظاهرسازی سعی دارد افکارعمومی را منحرف سازد فراموش کرده است که تیزهوشان فریب ظاهرسازی آنها را نمی خورند بلکه رفتار آن ها را در عمل می سنجند و همیشه نشانه های آشکاری برای برملا شدن هویت و ماهیت اصلی این افراد متظاهر وجود دارد.

فاطمه شمس که در ایام فتنه 88 سعی می کرد که با پوشش و حجاب کامل در مقابل انظار عمومی ظاهر شود و خود را فردی مذهبی و مقید به اصول دین نشان دهد اما پس از فرو کش کردن تب احساسی برخی ها در این فتنه و نا امیدی از تلاش های متظاهرانه و مصنوعی اش و شکست در این حوادث فتنه انگیز هویت واقعی خودش را اینگونه به نمایش افکار عمومی گذاشته است .

وی که هم اکنون در انگلستان زندگی رقت انگیزی را سپری می کند، با پوشش های نا متعارف و غیر اسلامی در اماکن عمومی از خود عکس می اندازد و در صفحات فیس بوک و وبلاگش اینگونه انتشار می دهد. البته این بار اول نیست و بار آخر نیز نخواهد بود که مهره های این فتنه شوم یکی یکی هویت واقعی و اصلی شان را که سالها در پی پنهان کردنش بوده اند به نمایش گذارده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد