سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>اخبار خاندان هاشمی چگونه از از سایت‌های ضد انقلاب سر در می‌آورد؟

اخبار خاندان هاشمی چگونه از از سایت‌های ضد انقلاب سر در می‌آورد؟


جالب آنکه این نامه نیز، اول از همه به دست مدیران سایت کلمه رسید و در این سایت منتشر شد که البته بلافاصله در سایر سایت های ضد انقلاب نیز، منعکس شد. این که چه خط و ربطی بین جریان هاشمی و این سایت ها وجود دارد که معمولا نخستین نامه ها و مصاحبه های افراد این خاندان...

دستگاه تبلیغاتی وابسته به جریان هاشمی که گویا این روزها از رسانه‌های داخلی قطع امید کرده‌اند، برای جبران مافات، دست به دامان سایت های ضد انقلاب شده‌اند.


به گزارش بولتن، بر همین اساس با اندک جستجویی در سایت های ضد انقلاب و وابسته به اپوزیسیون خارج‌نشین می‌توان موضوع وابستگی خبری و رسانه‌ای جریان هاشمی را به این سایت ها مورد بررسی قرار داد.



برای مثال سایت بی بی سی فارسی وابسته به دستگاه سلطنتی عمه الیزابت، زودتر از همه‌ی رسانه‌های داخلی و خارجی، تصویری از نحوه‌ی ورود مهدی هاشمی به کشور منتشر کرد. این موضوع گویا آن‌قدر برای این شبکه اهمیت داشت که دوربین و خبرنگار خود را نیز به فرودگاه دبی فرستاد تا از آخرین لحظات حرکت مهدی هاشمی از دبی به ایران، تصاویری منتشر کند. البته این شبکه در طول مدت بازداشت مهدی هاشمی، تا به حال چندین مورد به این موضوع پرداخته است. بی بی سی البته به همین هم بسنده نکرد و مطلبی در تجلیل از مواضع ساختارشکنانه‌ی فائزه هاشمی نیز منتشر کرد که قبلا در مطلبی تحت عنوان " BBC برای فائزه هاشمی سنگ تمام گذاشت" به این موضوع اشاره کردیم.


مصاحبه‌های فاطمه هاشمی، دیگر خواهر فائزه و مهدی هاشمی با رسانه‌های بیگانه و اظهارنظرهایی که در پاره‌ای از مواد حتی می‌تواند مصداق اقدام علیه امنیت ملی محسوب شود نیز، روی دیگری از وابستگی خاندان هاشمی به رسانه‌های ضد انقلاب است. چنان‌چه پیش از این بولتن نیوز در خبری با عنوان "فاطمه هاشمی هم وارد معرکه شد" در مورد این موضوع مسائلی را مطرح کرد.


البته ماجرا به همین جا ختم نشد و در دفعات بعدی، نامه‌ی عفت هاشمی در زمان دستگیری مهدی هاشمی و همین‌طور نامه‌ای که با نام "خانواده‌ی هاشمی" در زمان بستری شدن مهدی هاشمی در بیمارستان نوشته شده بود نیز برای اولین بار، و پیش از سایت‌های داخلی، بر روی خروجی سایت‌های ضد انقلاب قرار گرفت.


اما یکی دیگر از این دست موارد، مطلبی است که چند روز پیش توسط سایت "کلمه"، (که در دست ضدانقلاب‌های حامی میرحسین موسوی است) و در حمایت از فائزه هاشمی منتشر شد.


این سایت که سابقه‌ی انتشار اخبار دروغ و شایعه را به صورت مکرر در کارنامه‌ی خود دارد در خبری که به نظر می‌رسد ساخته و پرداخته‌ی گردانندگان آن باشد نوشت: هفته‌ی گذشته مقامات قضایی طی تماس با یکی از اعضای خانواده هاشمی درخواست کرده اند که برای مرخصی فائزه هاشمی برای وی وثیقه آماده شود. اما پس از سپردن وثیقه، مسوولان با مخالفت فائزه هاشمی برای اعزام به مرخصی روبرو شدند.


این خبر که به خوبی نشان می داد با انگیزه‌ی جوسازی توسط این سایت منتشر شده، چند روز بعد ابعاد جدید خودش را فاش ساخت.


ماجرا از این قرار بود که این بار فائزه هاشمی در واکنش به این خبر، دست به قلم برده و نامه‌ای را منتشر کرد. جالب آنکه این نامه نیز، اول از همه به دست مدیران سایت کلمه رسید و در این سایت منتشر شد که البته بلافاصله در سایر سایت های ضد انقلاب نیز، منعکس شد. این که چه خط و ربطی بین جریان هاشمی و این سایت ها وجود دارد که معمولا نخستین نامه ها و مصاحبه های افراد این خاندان با خط مستقیم و در لحظه، در چنین سایت هایی منتشر می شود، خود محل تأمل است.


فارغ از این ماجرا، متن نامه فائزه هاشمی نیز جالب به نظر می رسد. وی در این نامه نوشت: "پیرو برگه مرخصی به تاریخ ۲/ ۹/۱۳۹۱ مبنی بر دستور دادستان برای مرخصی اینجانب فائزه هاشمی بهرمانی، زندانی سیاسی در بند زنان زندان اوین، ضمن عدم پذیرش این مرخصی، دلایل این کارم را در نامه‌ای کوتاه برای اطلاع همه تشریح می‌کنم: اینجانب طی دو ماه بازداشت در زندان اوین نه از هیچ مقامی و نه از طریق خانواده‌ام تقاضای مرخصی نداشته‌ام. بنابراین دلیلی برای قبول مرخصی اعطایی جناب آقای دادستان نمی‌بینم."



وی سپس در اظهار نظری جالب و مضحکانه مدعی می شود که دلیل مرخصی دادن به او توسط مسئولین زندان، وحشت آنها از اثرگذاری وی در زندان است:


"آقای دادستان می‌بایست قبل از آوردن من به زندان آن هم با آن وضعیت وحشیانه و غیر قانونی، تبعات آن را در نظر می‌گرفت، چرا که به نظر می‌رسد حضور من این روز‌ها در زندان (البته به زعم خودشان و به نقل از مدیران زندان) موثر‌تر از آزادیم است."


البته وی در ادامه، محترمانه درخواست عفو از دادستان کرده و می نویسد:


"کاش آقای دادستان حداقل آن قدر انصاف داشت و حالا که تشخیص داده حضور من در زندان با پیش بینی خود و روسایشان جور در نیامده حداقل حکم آزادی و مختومه شدن پرونده‌ام را صادر می‌فرمود و نه اعطای مرخصی را!"


اما حالا که فائزه هاشمی، حضور خود را در زندان مؤثر دانسته و تمایلی به مرخصی هم ندارد، به مسئولین محترم قضایی که تا به امروز با جدیت هرچه تمام تر مشغول رسیدگی به تخلفات این شخص و اشخاصی چون او بوده و هستند، پیشنهاد می کنیم که بنا به در خواست نامبرده، در مدت مانده دوره‌ی محکومیت وی، اجازه‌ی هرگونه مرخصی را از او بگیرند. شاید این موضوع موجب شود تا ما هم با اندکی از "تأثیرات" حضور ایشان در زندان آگاه شویم. البته اگر به رسم برادر خود، به بهانه‌ی مریض بودن، یک هفته‌ای را در بیمارستان با تجهیزات کامل مشغول خوشگذرانی نشود!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد