سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>تصاویر/ هواپیمای جنگنده قاهر 313


تصاویر/ هواپیمای جنگنده قاهر 313


در سومین روز از خجسته ایام الله دهه مبارک فجر ،هواپیمای جنگنده بومی با نام "قاهر313" ساخت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور دکتر محمود احمدی نژاد ریاست جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد.

نظرات 9 + ارسال نظر
محمدمهدی چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:29 http://sarbaz0.blog.ir/

سلام برادر
خدا قوت
واقعا قشنگ بود
احسنت
خیلی خوشحالم که بین این همه وب به شما هدایت شدم
بنده هم وب حقیری دارم
خوشحال میشم قدم رنجه فرمایید و نظر خودتون رو بگویید و اگر لایق دونستید تبادل لینک کنیم
منتظرتم دادا
امیدوارم که بیای
مواظب خودت باش
یا علی مدد

سلام بر شما
ممنون از لطفتون
با افتخار لینک شدید

یا حق

ایمان ترکمن جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:22

سلام علیکم دوست عزیز
خسته نباشید . خدا قوت . مطالبتون رو دیدم خیلی خوب بود .
بنده با شما لینک هستم . لذا از شما دعوت می کنم که یه سری به وب حقیر بزنید و از مطالب استفاده کنید .
مطالب جدیدی در وب قرار دادم که حتما می توانید از آن ها استفاده کنید .
منتظر شما هستم .
آدرس وب حقیر :
http://torkaman.blogsky.com

یا مهدی

مهدی چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:31

دمتون گرم

سجاد چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 19:27 http://tntsajad.blogfa.com

سلام دوست خوبم وبلاگ بسیارز زیبایی داری خوشحال می شم که منو لینک کنید هر وقت لینک کردید در وبلاگ من در قسمت نظر ها اسم و آدرس وبلاگ خود را بدهید تا شما را لینک کنم پس یا علی.
نام وبلاگ:
رهبر ما مولای ماست کوهبنان
آدرس وبلاگ:
http://tntsajad.blogfa.com

هادی دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:49 http://30ya30.blogfa.com

خدا شفات بده را خوب اومدی

هانترفالکن سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:27

سلام
خیلی خوب ایت که پیشرفت کنیم و خیلی بد است دروغ بگوییم و بدتر اینکه خودمان هم باورکنیم
اولش که خبر رو شنیدم خیلی خوشحال شدم و بعدش یادم افتاد که چه توانایی داریم تلنگری خوردم که بعیده
با دیدن طرح مطمئن شدم یک شوی تو خالی دیگر در راه است
به سادگی یتوان فهمید صف بدن خلبان بیرون است از عکس های کابین مشهود است که دسته گاز ندارد و کلی ایراد آیرودینامیک دیگر که اگر صافکار سر کوچه ما بدنه رو میساخت صافتر در میامد
اینها را کسی میگوید که هلی کوپتر بدون سرنشینی طرحی کرده که طول بلیدهایش پنج متر است توانایی حمل ٣٨ راکت ٤ موشک هوا به هوا را دارد و مسلسل آن به صورت هوشمند میتواند هر جنبنده ای را با پنج هزار شلیک در دقیقه درو کند حتی موتور موسک ها را هم طراحی کردهام سیستم های کنترلی و.....
به آقایان هم که شان دادیم فقط گوش کردند نه گفتند آری نه بلی حتی آنچنان که مرسوم است نگفتند بعدا تماس میگیریم از چهره شان پیدا بود که میگفتند اگر قرار باشد یکنفر اینهمه را طراحی کند شبیه سازی کند از مکانیک و ایرو دینایک و الکترونیک و اپتک و وش مصنوعی وبرنامه نویسی و را معجون کند!!!!! پس تکلیف آبروی ما با ان مجموعه عریض و طویل و بودجه هنگفت چه میشود آبرویمان چه
آری قصه این است برادر

سلام عزیز برادر
خدایت شفا دهد ان شاءالله

عبدالله سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:57

سلام چرا دیگر مطلب نمی گذاری

حامد شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:48 http://politicspaper.persianblog.ir/

سلام خیلی سایت خوب و فعالی داری من تازه شروع به وبلاگ نویسی کردم آدرس وبلاگم رو نوشتم حتما یک سر بزن و نظر خودت رو برام بنویس من آدرس سایتت رو تو لینکام قرارمیدم به امید دیدار

بنیامین چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:45 http://nosubmit.blogfa.com

با سلام
به وبلاگ حامیان دولت ولایی نیز سر بزنید. مطالب ما را با دقت بخوانید و نظر دهید. در صورت تمایل به همکاری و حمایت سایبری از گفتمان و عملکرد دولت، به ما اطلاع دهید. به امید پیروزی حق بر باطل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد