ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
BBC برای یارانه به آب و آتش میزند
جریانسازی خبری و تبلیغی تلویزیون بی بی سی فارسی درباره قانون هدفمند کردن یارانهها با شیب آرام در حال شکل گیری است و تمرکز این رسانه در حوزه اقتصادی بر روی این موضوع معطوف است
جریانسازی خبری و تبلیغی تلویزیون بی بی سی فارسی درباره قانون هدفمند کردن یارانهها با شیب آرام در حال شکل گیری است و تمرکز این رسانه در حوزه اقتصادی بر روی این موضوع معطوف است.
به گزارش جوان آنلاین فضاسازی درباره قانون هدفمند کردن یارانهها هنوز به کمپین تبلیغی تبدیل نشده است و رویکرد تبلیغی این رسانه در این زمینه آرام آرام رقم میخورد.
تلویزیون بی بی سی فارسی با نگاه سناریویی و از پیش طراحی شده به این موضوع میپردازد از هم اکنون بر روی نقطه کانونی سناریوی تبلیغی چند وجهی یعنی القای شوک تورمی متمرکز شده و این رسانهها با طرح ادعای سرعت گرفتن افزایش قیمت کالاهای اساسی در ایران به دنبال بازسازی فضای ساختگی هراس و التهاب از پیامدهای اجرای قانون هدفمند کردن یارانهها است.
بی بی سی فارسی برای القای خارج شدن ابتکار عمل از دست دولت در کنترل و مهار کردن پیامدهای اجرای قانون هدفمند کردن یارانهها ، تصویری فراگیر و همه جانبه از شوک تورمی به نمایش میگذارد و مدعی میشود که بازار مسکن هم دوباره به دور گرانی افتاده است.
لازم به ذکر است تلویزیون صدای آمریکا هم در هم صدایی با تلویزیون بیبی سی فارسی، تصویری جدی و به ظاهر مستند از ادعای روند صعودی نرخ تورم و افزایش بیکاری به تصویر میکشد و در رویکردی هدفمند نوعی تضاد ساختگی میان آمارهای ارائه شده درباره نرخ تورم و میزان بیکاری شکل میدهد.